Merhaba anneler. Şuanda 27+5 haftalığız. Aralık sonu Ocak ayının başı gibi doğumum olacak. Bebek kıyafetlerini şimdi yıkayıp , ütülesem çok mu erken olur ? Bu ayın sonunda da kış temizliği yapacağım. Camlar halılar perdeler filan dip köşe baya girişilecek. Temizlikten sonra bebek kıyafetlerini halletmeyi düşünüyordum da kayınvalidem yıkayıp ütüleyip paketleyelim dolabında dursun dedi. Kararsız aldım fikirlerinizi almak istedim. Siz nasıl yapmayı düşünüyorsunuz ?