fenci_anne Hilal-_19 ay evet öyle canım kenarları öne çıkmış şişiyor gibi çok sert anlamadım bi kaç gündür böyle 😭
Hilal-_19 fenci_anne benm 33 haftadan beri öyle normal kiminin içine dogru giriyormus göbek deliği kiminin çıkıyo böyle demekki
Merthanmiraninannesi35 Benimde hafif şişmişti acıyordu birde doktorum göbek fıtığı olmuşsun dedi doğumdan sonra geçiyormuş normalde geçmezse bir cerraha gözükmem gerektiğini söyledi ama aynımıdır seninki bilemem canım doktoruna göster mutlaka
burcunlu fenci_anne 25inci haftamdayim benimkide disari dogru portlemeye basladi bakip bakip gulesim geliyor normalmis napalim🙃😂
_Aysgll_ fenci_anne 33 haftaligiz . Benimki de yok olanlardan ya 🙈 öncesinde çukurluk vardı karnım büyüdükçe dümdüz oldu 🤭 Delik falan kalmadı yani