21+3haftalik gebeliğim bugünkü muayene sırasında bebeğimin başında sıvı biriktigini söyledi doktor hemn detaylı ultrasyona girdim ense kalınlığı vesaire herşeyi çok şükür normaldi benim gibi bebeğine bu tanı konulan varmı geçtimi nasıl oldu sabahtan beri saniye aklımdan çıkmıyor inşallah bir sorun yoktur lütfen bilginiz varsa benimle paylaşın