Merhabalar hanımlar ilk doğumum doruk yıldırımda olmuştu anlaşması olduğu tek fotoğrafçı vardı oda doğum zamanımda hasta olduğunu söyledi (ebe arkadasının atanma eğlencesine gitmiş fotoğraflarını görmüştüm )ve gelmedi doğumhanede görümcem cekmişti fotoğrafları,oda çekimi için düğün fotoğrafçımıza izin vermek zorunda kalmıştı hastahane şimdi güzel ve güvenilir bir fotoğrafçıyla anlaşmak istiyorum önerileriniz var mı 🌼birde fiyatlar hakkında bileğiniz var mı
doğum medicanada olacak nasipse