Cansuca anasınıfı öğretmeni olarak cevaplamak istedim. Okulun ilk zamanları çocuklarımızın bağışıklıkları tanımadıkları yeni yeni bir sürü mikropla tanışıyor, kimisini kolaylıkla yeniyor kimisini yenmek için biraz daha zaman gerekiyor ama bütğn yıl böyle gitmiyor hiç merak etmeyin🥰 sene başlarında biz öğretmenler bile hasta oluruz hemen, hele iki senedir pandemi dolayısıyla sınırlı sosyallik yaşayan çocuklarımızın zayıflamış bağışıklıkları olduğu için bu senenin salgınları biraz daha ağır geçiyor. Ama miniklerimizin bedenleri çok güçlü hepsini yenip turp gibi okullarına dönecekler🥰 o akan burunlarını sildikleri kollarını severim onlarınnn , günde on beş kere burun siliyoruz sınıfta 🤣 gülerken konuşurken baloncuk olan sümükler de bonus oluyor tabi 😂