prensesafra1_ harikaanne benimde iki ismim var ve kendimi bildim bileli tek isim hitap edildiği için gereksiz görüyorum ikinci ismi😂 o yüzden tek isim koyuyorum okulda falanda tek isim kullanıyorlar
harikaanne prensesafra1_ benim ilk kızımın adı iki isim. Şimdi yine kızım oluyor onada iki isim koymak istedim mecbur 🤣