Anneler merhaba, bugün öğrendiğim bir şey üzerine bu anketi yapmak istedim 2li3lü taramalarda yanlış çıkma ihtimali çok yüksekmiş ve bir çok kişinin sağlıklı bebeklerine bebeğin down sendromlu aldırmalısın dediklerini duydum çevremde de bunu yaşayanlar oldu kendi yeğenimi doktor down sendromlu aldırmalısın dediler üstelik bir kaç tane doktor aynı şeyi söyledi ve en son gittikleri doktor bu çocuk sapasağlam hiç bir şeyi yok dedi ve gerçekten doğdu aşırı zeki sapasağlam bir çocuk oldu okula başladı bu yıl neyse uzun lafın kısası 2li 3lü tarama testi için çok güvenilir olmadığını onun yerine fetal DNA testi yaptırmanın daha kesin sonuç verdiğini söylediler bende sizlerin görüşlerini öğrenmek istiyorum yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏼