Caglasmsk Turkanzimba benim 9. Haftamdan sonra cikmaya basladi. 17.haftamdayim baya bi büyüdü. Goren anliyor hamile oldugumu 🙈
Gnc16 20 haftqlık oldk bugun tam ayımızı gosterıyoruz benım erken cıkmaya baslamıstı zaten hamıle camasırına kıyafaetınede erken basladım zaten gıyınmeye
Birglbiray 6. Ayda küçük bi topçuk vardı karnımda 😁 6. Ayıma kadar kolay kolay kimse anlamadı çok zayıf olduğum için beni gören biln insanlar aa az bi göbeğin var dediler dolmuşta otobüste yer bile vermezlerdi hamile gibi değildim şimdi 9. Aya girdim koca göbüşlü oldum 5-6 aydan sonra büyüyor sen bile ana göbeğim var benim diyorsun 😁
Melhaercan 3 BUCUK aylıkken çıktı suan 5. Aya girecez allaha şükür top yutmuş gibiyim 🙈3. Bebek iç karın yok bide ne var ne yok ortada 😍
imera_fera123 Turkanzimba canım benim de göbeğim vardı onun için hemen çıktı. Yani seninki de çıkar diye düşünüyorum. 😂😂😂 ne güzel işte 😘😘
imera_fera123 Turkanzimba benim de geçmiyor ah ah bir de öyle özlüyorum ki... Ultrasonda görmeyi bir an önce. Ne güzel oynuyorlar Allahım herkese nasip etsin 😂😂😂 sen tam ne kararlıksın canım? 😊😊
Turkanzimba imera_fera123 ahhcanim sorma benim daha 8 haftalik Ama bir an önce büyüsün istiyorum rabbim herkeze nasip etsin ins