Semahasan001 adetiniz gelecek diye beklediniz yani hamile olma olasılığını demekki hiç düşünmediniz benimde düzensiz oldugu zamanlar Boyle dusunuyordm test yapmak istemezdim iyiki test yapmşsınız rabbim saglıcakla kucagına almanı nasip etsin rabbim bana da nasip etsin inşallah