Canan52 canim.cok geçmiş olsun yaaa benimde en korktuğum.seydi ve sanırım.bende pozitifim.bugün birgün öncesi boğazım.giciklandı sonra burun tıkanıklığı oldu bu akşam ve suan kokum gidiyo hatta gitti gibi 😔 zaten ilaç içemiyoruz ve ikinci pozitiftim olacak benimde bu ayın 15 i 18 i dogumum var sezeryan şuan acayip moralim bozuldu Allahim.yar ve yardımcımız olsun inşallah hafif atlatırız Rabbim.herkesi korusun içindede bizi