Arkadaşlar merhaba 38 haftalık hamileyim, affınıza sığınarak söylüyorum vajinamda bir beyazlık söz konusu mantar olduğundan şüphelendim ama herhangi bir kaşıntı yok. Sadece canımı yakıyor otururken ve kalkarken sıkıntı yaşıyorum yaklaşık iki gündür. Acaba benim gibi olan var mı ? Ödemden kaynaklı mı yoksa enfeksiyon mu anlayamadım.. benim gibi olan varsa nasıl geçirdi lütfen söyleyin. Helpp 🥺🥺