Sevde12 Doğum için nasıl bir terlik alabilirimki Ekim sonu Kasım başı doğumum inşallah acaba normal terlikmi yoksa hastane terliği mi alsamki yardımcı olursanız sevinirim?
Meryu Sevde12 ilkinde normal terlik giymiştim sabo tarzı. Bunda da crocsum var dışarda giydiğim onu götürürüm Allah izin verirse extra bişeye bence gerek yok 💐
Pambix Sevde12 Bende crocs tarzı Eva terlik aldım beyaz. Hem hastane sonrası da giyerim dedim 😃 lohusa terliklerinden almadım.