Meryu Berry16 ben ilk oğluma travel sistem aldım köpek gibi pişman oldum. Travel sistem almayın da ne alırsanız alın, kullanışsız, çok yer kaplıyor, gereksiz ağır. Benim kişisel tercihim kabin boylar ve bir ana kucağı yeter
kcnr Berry16 ben kraft energy tercih ettim kanz x go plus ile arasında kalmıştım ama kraft aldım daha dışarda kullanmadım inş memnun kalırım. Diğer travellere göre daha kibar ve sürüşü rahat geldi. Tekerlekleride küçüktü. Ama eğer puset oturma ünitesi ayrı ayrı düşünmüyorsanız chico kwik one da güzel sanki kaç kiloydu haturlamıyorum ama model önermek için söylüyorum. Kabindede dearest marka iyi sanki pusetsiz.
Beyza_sen Biz eşimle çok fazla araştırma yaptık ve sonunda babyhome bebek arabasını aldık gayet güzel bi araba hem fiyat olarak uygun oldun hem katelik olsun istedik ya fiyatı yüksekti yada kalitesinde şüpheye düşmüştük aldığımız arabayı daha kullanmak nasip olmadı ama babyhome önerebilirim 