deletedmom380 Merhaba dis gebelik gecirdim ve yaklasik 1 ay once metotraksat igneleriyle gebeligim sonlandirildi. Dis gebelik gecirenlerin daha kolay hamile kalabildiklerini duydum bilgisi olan var mi ?
Cansu16 Benim doktorum dış gebelik sonrası rahim filmi istedi aklında olsun derim. Ve iki ay içinde hamile kaldım. Çok şükür 🙏🏻 Stres yapma, akışına bırak kısmetse olur canım...
deletedmom380 Cansu16 peki hemen kalmanin bir zarari olur mu ? Cunku dis gebelik icin vuruldugum metotraksat ignesi ayni zamanda bir kemoterapi ignesi yani cok agir igne o yuzden biraz korkuyorum
Cansu16 deletedmom380 Hemen dediğim tedavi üzerinden 6 ay geçtikten sonra 7. Ay film çekindim. 8.ay hamile kaldım. Süreç biraz uzun sabretmen gerek...