Cokistersengelerbence 2li 3lü tarama yaptırmadım, detaylı ultrasonda özeldeki perinatolog bebeğime down sendromlu, makat deliği yok, bağırsaklarında parlaklık var, böbreklerinde büyüme var, bebeğiniz engelli dedi araştırma hastanesine gönderdi. Orda da perinatoloji doktoru bebeğimi ilaçla öldürüp doğum yaptırmayı teklif etti 28. haftamda ya da amniyosentez yapalım dedi ama benim için bişey değişmicekti aldırmıcaktım kabul etmedim. Hamileliğim zehir oldu her günüm ağlayarak üzülerek geçti. Sonuç; çocuğum doğduğunda sadece böbreğinde genişleme vardı 1 yaşında ameliyat oldu çok şükür şimdi oldukça sağlıklı. Bu doktorlar insanı kanser eder. Hamile bi kadına bebeğiyle ilgili böylesine sözleri oldukça rahat söylemeleri bile sinir bozucu. En iyisi perinatoloji doktoruna görünmen, hatta için rahat edicekse bi kaç perinatologla birden görüş. Rabbim ne derse o olur kendini yıpratma ben çok pişmanım hamileliği kendime zehir ettim