Elanur71 Bugün 4 saatlik suni sancı denemesinin ardından sancı gelmeyince sezeryana alındım. Ve elanuruma kavuştummmm sonundaaa 💕
ervanursimsek Elanur71 rabbim analı babalı büyütsün inşallah, yarın bende suni sancı alacağım 40+3de süreç nasıldı
Mrymonek Elanur71 sağlıkla büyütün inşallah 😊 nasıldı sezeryan tavsiyeleriniz neler. Benimde bugün belli oldu sezeryan olacağım Perşembe sabahtan inşallah 😊 bı öneriniz varmi 40+2yim bende şuan🙈
Elanur71 ervanursimsek bana 8 bucukta suni sancı verdiler. Dozunu yavaş yavaş arttırıyorlar 30dan 120ye kadar cıkardılar sancı etki etmedi bana bebeğide risk etmek istemediler sezeryana aldılar . Sukur kavustumm ya 😊
Elanur71 Mrymonek hiç korkmayın sezeryandan. Uyuşkluk geçince ağrılar oluyor yoğun ama 2 3 saat sonra hafiflemeye başlıyor. Ilk cıktığınızda cok usuyorsunuz titrme seklinde ama oda yarım saate geciyor. Cocuğa kavusunca inan hicbisey dusunmuyorsunuz
Mrymonek Elanur71 Elbise mi tercih ettiniz peki pijama takimi mi ben ikisini de goturucem ama üşüme geldiği için bilemedim 😊