Selam anneler.. 36 haftalıkken nişanım gelmişti doktor 1 hafta hap kullandırttı doğum gerçekleşmesin bi hafta daha diye. 1 hafta kullanıp bıraktım. Yarın 38 oluyoruz. Gelen giden yok.. gün geçtikçe bi an evvel doğurmak istiyorum artık. Sizde durumlar nasıl? Doğumu başlatmak için bu haftalarda yaptığınız neler var?