38+2 haftalık gebeyim normal doğum görünüyo şimdilik. Yalancı sancı vs hiç bir belirti yok hala ama bebeğim ya sağ yada sol tarafa doğru sürekli sertleşiyor artık devamlı oluyor. Sertleşmesi kasılma mı demek oluyor bilmiyorum bilenler yardımcı olabilir mi🤷🏻♀️