Canset18 ben geçirdim canım enfeksiyon yada tüplerinden kaynaklanan sorunlardan dolayı bebek rahme ilerleyemiyo ve tüplerde büyüyo eğer öyle bi korkun varsa hamile değilsen rahim filmi çektir ben bu ay çektirdim sağ tüpüm tıkalıymş açtıracağım ondan dolayı dış gebelik geçirdiğimi düşünüyorum