babymiracle Merhaba arkadaşlar, reglim 4 gün gecikti bat gününden 1 gün önce idrar testinde pozitif çıkmıştı bugün kan testi verebildim ve 1113 çıktı değer normal mi acaba kalp atışı ne kese ne zaman görülür
ozge07070 babymiracle beta hcg 1500 ün üstünde olunca kese ve bebek gözüküyor ben adetim 9 gün geciktikten sonra hastaneye gittim bebek ve kese gözükmedi doktor beta değerime baktı 1218 çıktı 1500 ün üstünde gözükür dedi bir sonraki haftaya gün verdi o zaman hem kese bebek gözüktü
ggkca Şuan önemli olan 2 güne bir kan verip düzenli artıp artmadığına bakmak, ona göre hastane veya sağlık ocağı seni bilgilendirir.
babymiracle ggkca teşekkür ederim yoğun çaşıştığıö için vakit bile bulamadım ilk kan testine daha önceden kimyasal geçirdim malesef umarım düzenli artıyordur 🙏🏼
babymiracle ozge07070 inşallah hayırlısıyla görebilirim bende bebi Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin hayırlı sağlıklı evlatlar olsun🙏🏼🌸
ozge07070 babymiracle güzel dilekleriniz için teşekkür ederim inşallah sizdende güzel haberler bekliyoruz 😊🙏🏻🙏🏻
babymiracle Durunbigeldim bazıları 1500-3000 arasında görünür dediğinden merak ettim bende cuma günü gitsem gözükür mü diye
babymiracle Baykuss evet haziran ayında geçirdim ve tüm belirtiler vardı tatildeyken öğrendim hamile olduğumu 135 çıkmıştı ilk beta hcg ancak tatilden döndüm görmeye gidecekken kanamam başladı 8 gün geçmesine rağmen 654 olmuştu beklendiği gibi artmadı malesef hayırlısı böyleymiş
Baykuss babymiracle hayırlısı olsun en yakın zamanda Rabbim hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin kucağınıza sağ Salim alın inşallah. Benimde gebelik var şuan bende korkuyorum doktor şuan kimyasal gebelik dedi on gün sonra tekrar gel dedi. Beta hcg cumartesi 126 çıktı bugünde 504 çıktı hayırlısı inşallah 🤷♀️
babymiracle Baykuss rabbim inşallah size bağışlasın yavrunuzu ama lütfen aksi olursa da kendinizi üzmeyin çünkü siz ne yaparsanız yapın sperm ve yumurta birleşmede sıkıntı varsa vücut onu atıyor doğal bir döngü gibi bu kez devam etse gebelik engelli vs olabilir daha büyük sağlık sorunları olabilir ben psikolojik olarak o dönem çok zor geçirmiştim çünkü ben düşük yaparken görümcem 3. Cocuguna hamile oldugunu haber verdi ve isim benzerligi yüzünden herkes ben sanmıştı daha berbattı yani durumum ama şöyle düşün buna doktorlar düşük bile demiyor kese bebek olmadığı için geciken bir regl diye teselli ettim kendimi öncelikli dileğim Allah size bağışlasın yavrunuzu sağ salim alın kucağınıza ama olmazsa da yıpratmayın kendinizi biçok kadın yaşıyor bunu yalnız hissetme kendini asla 🌸🌸
Baykuss babymiracle Allah razı olsun çok teşekkür ederim inşallah hayırlısıyla kucağıma alabilirim. 13 aydır bu anı bekliyorum 😔doktor bugün kimyasal gebelik şuan dedi korktum açıkçası neden böyle dedi anlamadım da 😔