Fatossst Cuma günü ilk kontrolüme gideceğim uygulamaya göre 5+6 haftalık oluyor bebek ve kese görülür mü? Normalde 7. Haftada gidecektim ama şehir dışına çıkmam gerekiyor oyuzden biraz erken gideceğim doktora.
Natcan Fatossst canım ben bugün gittim doktora 5hafta 5 günlükmüş dr um vajina ultrason ile baktı keseyi de bebeğide gördük çok şükür sen de görürsün inşallah
mmerveender Cansuada24 bende 7inci haftadayım yarın gidicez bebişin kalp sesini duyarız inşallah doktor öyle uygun gördü
Merveikratanem Fatossst 5+2 de kızımınkini duydum vajinal muayene ile şimdi ikizlere hamileyim 19+4 günlük ikizlerde biri 5+5 günlük biri 5+6 günlük vajinal muayene ile kalp atışlarını gördük aralarında bir gün vardı
Hilal5761 Çok anlayamadı üstten bakınca çok küçük demişti alttan muayenede çıktı canm endişelenme biraz geç görülebilir demişti ama yenimi hamile kaldın.
Fatossst Hilal5761 evet yeni daha işte son adet tarihimle uygulamaya göre 5+6 olacak hastane gittiğimde
Natcan Gulra canım benim doktorum kan testi istemedi 23 ekimde adet günüm dü idrar test yaptım pozitifti dr aradım 5 ekime randevu verdi bugünde direk ultrasona aldı zaten yani kan testi istemedi hiç
Hilal5761 Fatossst Allah kucağına almak nasıl etsin canım bende çok korkmuştum başta ama şuan 19+2 oldum oğlumla rabbim kendini üzme bebeğe yansır bu bı iki hafta içinde görürsün merak etme .