Neslikra06 Özellikle soğan,sarımsaktan tiksinen arkadaşlar yemek işini nasıl hallettiniz her yemeğe soğan giriyor nerdeyse soğansız yapsam evdekilere göre tatsız tuzsuz oluyor soğanı da ne doğrayabiliyorum ne kokusuna tahammulum var bana öneriniz var mı 🤢
Mrv1007 Neslikra06 çok çok zor valla ilk ay evimde yemek pişirmedim sağolsun kayınvalidem kendi evinde yapıp yolluyordu bazı günler dısardan söyledik zaten cok kusuyordum iştahım yoktu canım bir şey istemiyordu. Dördüncü ayım bitmek üzere mecburen yapıyorum artık ama dograrken mutlaka elime eldiven takıyorum, kavururken de öğüre öğüre arada kusa kusa yapıyorum
ggkca Neslikra06 doğranmış dondurulmuş soğanlar var marketlerde onları hiç denediz mi, kendiniz soyup doğramayınca belki çok rahatsız etmez.
tatliayminaninannesi Neslikra06 soyup soyup rondodan geçirdim hızlıca 🤧 kavururken iğrenç kokuyordu ama ona çare yok🤢
Neslikra06 Mrv1007 gerçekten çok zor yapması ayrı zor hiçbişey yiyemez oldum o ayrı zor sadece hamur yiyebiliyorum o da ne fayda eder bilmiyorum
Mrv1007 Neslikra06 ilk üç ay sadece ekmek arası domatesle besleendim ama cok şükür bebek güzel büyümüştü 😇 geçecek inşallah düzelicek hepsi en kısa zamanda
Neslikra06 tatliayminaninannesi rondo demişken yeni aklıma geldi ya bende ondan geçireyim artık dediğiniz gibi kokusuna çare bulamıcam ama en azından doğramamış olurum 🤢
bbbusrra-1 Neslikra06 bende aşırı tiksiniyordum yeni yeni koyabiliyorum ama hala iğrelti var soğan sarımsağa. Salatalara falan asla koyamıyorum bir çok şeye🥶
bbbusrra-1 Neslikra06 26 ben şuan ama 9 haftalıkta daha beterdim 16 haftadan sonra hafifliyor eskiye göre tabi iyiyim🙏🏻
Symsznn Ayıma girdim daha hala soğanlı yemekleri yiyemiyorum soğana geçen ay dokunmaya başladım eşime ayrı kendime ayrı yemek yapıyorum 6 ay da öyle böyle soğansız yemek yedik🤭😅
alparslanannesii1661 Neslikra06 ilk 3 ay oyleydim ve soganin girdigi hic bir seyi yemedim yaptim ama yiyemedim
Neslikra06 gbyalcin yaa ilk gebeliğimde soğandan tiksinmemiştim ama başka şeylerden olmuştu onda da 14 15 hafta gibi geçmişti benim umarım bunda da öyle olur 🤲 sizinki baya büyümüşte maşallah ama herkes bir olmuyor demekki
mryyanna Neslikra06 8. Ayımdayım hala yiyemiyorum doğrayamıyorum bu zamana kadar 2 kere mecbur yapmak zorunda kaldım maske ve eldivenle zorla yaptım ben de merak ediyorum doğumdan sonra geçecek mi diye çok özledim yiyebildiğim günleri 🤢🥺