Karnımın sag tarafı yükselirken nefesim kesiliyor..Doktor sola yat dedi..Bir de hızlı vuruyor sanki sağdan o sırada Rahime igne batiyor zonkluyor ve bağırıyorum:(Sizce bu normal mi?Doktora yazdım cevap bekliyorum ,enfeksiyon da var ve gecmiyor monural şase verdi yine 28+2 oldum..Cok korkuyorum 😞