Zeyneptuba üzmek istemem ama oldugu ozaman bukadar silik olmaz bildigin gorunmeyecek kadar beb goremedim sahsen, bence yarin sabah ilk idrarla tekrarlayin ve kan testi verin dogru sonuc icin cunku zaten 10 dkka sonrasi cikan silik cizgilerde sayilmiyor cizgi varsa bile sonradan gelense gebelik sayilmaz.Allah gonlunuze gore versin