Selen23 Seraydural bende gördüm çizgiyi hemen çıktıysa vardır 5 dk sonra belirdiyse bir anlam yükleme ama, benim testimde⁹ çok silik çıkmıştı ben görüyorum ama çekip ablama attığımda o görmemişti ertesi gün kan verdim pozitif kan ver bence
ipekkizim2601 Seraydural inşallah beklediğin gibi olur ama benimde olmafi 10 gün geciktigi bile oldu yeni evliysen ondan kaynaklanıyor olabilir bende 7.ayimda hamile kaldim
ipekkizim2601 Sarikan93 arkadaşımda test yaptı silik çizgi foto attı gayet gözüküyor olmayan şey nasıl gözüksün
Sarikan93 ipekkizim2601 ben yaşadım diyorum canım aynısını şuan hamileyim iki tane test yaptm ikiside canlı bakınca görünüyordu ama kamerada belli olmuyordu çünkü insan gözü 576 megapiksel telefon dediğin maksimum 14 15 megapiksel aradaki bağlantıyı çözebiliyorsundur sanırım
Nurgulvrl_ Canım bende bişey göremiyorum, sana tavsiyem silik bile görsen umutlanma git kan ver net öğren böyle yapman her geçen ay seni strese sokar ve adet düzenin değişir bu da işini zorlaştırır.
Vmerve Bende 4 gün gecikti evde test yaptım çıkmadı kan verdim düşük oranda olsa kanda çıktı pozitif yani en sağlıklısı kandan öğrenmek
Haleediz01 Seraydural hakkında hayırlısı olsun Rabbim gonlune göre versin inşallah istediğin sonucu alırsın