Merhabalar herkese, bebegim için ilk gunler sütüm gelmezse ya da yetmezse diye mama aldim, sezaryen olucam. Bebegimi biberona alıştırmak istemiyorum meme reddi olur diye. Yeni dogumda mama kasigi ile besleyen var mi, ya da böyle durumlarda ne kullandınız, hem biberon hem meme verdiğinizde meme reddi oldu mu