Emleyla benim de suyum fazla dedi doktor 32.haftadan beri öyle diyordu şekerli şeyler,karpuz tatlı meyve çok tüketme dedi uyguladığım zaman suyum normale dönüyordu.Şimdi 38+3 haftalık gebeyim pazartesi günü doğumum olacak inşalllah.Sizde gönlünüzü ferah tutun