21+1 iz bugün ayrıntılı ultrason da herşey normal çıktı ama böbrek ap çapları 5 ve 6 çıktı. Doktor diğer herşey normal olduğu için bi sıkıntı görmüyorum 10un üzerine çıkarsa sıkıntı erkek bebeklerde olabiliyor böyle şeyler ama bir ay sonra büyüme olacak mı ölçelim dedi. Ama içimi rahatlatamıyorum. Başına böyle birşey gelen oldu mu acaba? Tecrübelerinize ihtiyacım var özellikle olumlu tecrübelere 😮💨