Merhaba ben 15+4 teyim mayıs başı Doğum hayırlısıyla cinsiyeti erkek daha kilo almadım dikkat ediyorum 2. Gebeliğim ilkinde 22 kilo aldım.+10 la başladım 2. Ye hedefim en fazla 15 hayırlısı bakalım bebişler sağlıklı olsun da kilo önemli değil bu hafta bunu anladım