cinardefnemoms Zuzuzjzjhx haftan çok erken valla bekle yarını desem nolur bilemem kahverengi akıntı normal ama sonrası önemli çok yeni hamilesin bı acile git canm
Sedamusaoglu İyi akşamlar canım benimde kanamam oluyordu ama yerleşme kanaması çok kırmızı deil de kahve gibi doktora gittim yerleşme kanaması dedi fitil verdi iki haftaya gecti ama yinede hemen doktora gitmelisin
Zuzuzjzjhx Doktora gıttım kızlar daha yenı kese olusuyor dedı .düşük olabılır dedı olursa kurtaja gerek kalma dedı tesellı eder gıbı .dınlen agır kaldıorma dedı .dua edın olurmu ılk gebelıgım yıllar sonra 😓