Mom6272 aslında ne kadar az ultrason o kadar iyi bir problem yoksa gitmemeye çalıştım bu hamileliğimde 1.5 2 ayda bir gittim ilk gebeliğimde kanamam olmuştu haftada bir 2 haftada bir gitmem gerekiyordu 😩 31 haftadayım haftaya randevum var 3 haftada yada 2 haftada bir çağıracak muhtemelen. ☺️