3 gündür başım çok ağrıyor. 18 haftalık hamileyim. Parol plus içiyordum günde 2-3 kere hiçbir işe yaramadı. Doktor migrenin tutarsa en fazla 4 kere içebilirsin günde demişti. Ama geçmedi dün majezik içtim. Geçti sabah yine başladı. Artık acile gittim serum taktılar ama oda 2-3 saat anca idare etti. Açıkcası korkmaya da başladım acaba bebeğe zararı olmuşmudur diye. Hadi parol neyse de majezik içtim bitane ondan çok korkuyorum. Keşke içmeseydim dedim ama içmeseydim kafamı kopartacaktım artık. Bilen biri beni biraz rahatlatabilir mi 😞 hani bende içtim ama bişey olmadı korkma filan gibi şeyler 🙈🙈