Miniqimm160821 Benimde 26 haftalıkken idrarımda +2 protein kaçağı çıktı. Ödemim, tansiyonum olmadığı için doktorum bir şey diyememişti. Ben 30. Hafta kontorole gideseye kadar her gün düzenli su içtim. Başka hiç bir takip yapılmadı. Değerim normal çktı. Bilginz olsun. Düzenli su içmiyosanz denemenizde fayda var.