rabiagucer03 deletedmom87894 göbişine banylı kablo koyup bebişin kalp atışına senin sancılarına bakıyolar hiç acıyacak bişey olmuyor 🥰
Tugcekrc deletedmom87894 Canım bebeğin kalp atışı ve senin sancılarına bakılıyor. Göbeğini bir makine bağlıyorlar 15 20 dakika uzanıyosun asla acı vs yok ultrason gibi düşün
bebegimizibekliyoruz1 deletedmom87894 26.haftamda girdim 20 dk falan sürüyor tok karna girin bebişin kalp atışına hareketlerine ve sancına bakılıyor karnına iki tane yuvarlak var onu karnına koyuyorlar cihazdan bebeğinin kalp atış sesi geliyor biraz fazla erken girdim ben ama çok sevdim bebişimin sesini dinlemeyi
Neslikra06 Hayır karnına cihaz bağlıyor kemerle bebeğim hareketlerini ve kalp atışını takip ediyor sancın varmı ona bakıyor ne ağrı ne acı yok
deletedmom87894 Teşekkürler 🤗kızlar içim rahatladı gerçi çok erken ama benim için merak ettim doktor sırasındayken konuşuyorlrdı