Ozseee 16 olduk bugün, geçen cumartesi asla gaz olmadığından emin olduğum bir pıt pıt hissettim karnımda ama herkes çok erken bu haftalarda hissedilmez dediği için hissettiğim şey neydi emin olamadım. Bulantı ve kusmalarım eskisi kadar yogun olmasa da devsm ediyor, garip bir şekilde sağ kalçam çok ağrıyor yürürken adım atarken ağrısı beni rahatsız ediyor. Cuma günü kontrolüm var soracağım doktoruma. 12. Haftada ikili taramada cinsiyeti kız olarak söyledi doktorum cuma günü o da netleşecek inşallah, güzel heyecanlı bir hafta beni bekliyor yani 🙂🙂