Nurhck yengrm gebe zehirlenmesi olmuştu sıkıntılı saatler geçirdi 15 sene öncesinden bahsrdiyorum
Ufacık bi tüp kan için abim hastane hastane dolaştı
Kaybedeceklerdi az daha her ikisinide sanırım baya beklemişti anlamamıs ne olduğunu
Rabbime şükür hemen aldılar sezeryana ve doğumu yaptı
Demem o ki sezeryanmıs normalmiş düşünme ne deniyorsa yap bu cidden riskli bi durum canım