Zkskdkdkxk Umudun_annesi123 ağrı girip çıkıyorsa 3 saniye gibi sürüyorsa yalancı doğum sancısı bende 23+3üm bendede oluyor doktorumda ebemde yalancı doğum sancısı olduğunu normal olduğunu söyledi
merveayaz Umudun_annesi123 iyi bari ya insallah olmaz bnmde oyle ara ara oluyo ama rahatsiz ediyo insani snndemi oyle
Umudun_annesi123 merveayaz evet belkide psikolojik olarak korkup abartiyoruzdur yada bilmedigimizden oluyor inşallah hayırlısıyla rabbim hepimizin bebeğini kucagimza almayı nasip eder