CerenErenAnkarali Doğum sancısı nasıl geliyor arkadaslar ben nts ye giriyorum hiç bşy ckmıyo 38+0dayım birden mi gelcek bu sancı yavas yavas gelir sanıyorum ama sanırım öyle değil
Ebrar34 CerenErenAnkarali yavaş yavaş gelicek tabiiki 20 dk bir falan gelir hafif ama sonra git gide 10 dk da 3 kere veya 5 dk 1 e düşer sancı süresi artar, şiddeti artar belden karına ve kasıklara vurur
ZeynepKara CerenErenAnkarali bende 38 deyim 34 ten beri nstye giriyorum hep 20 ve altında çıkıyodu ilk defa pazartesi 40larda çıktı ama düzensizdi şaşırdım ama doktor normal olduğunu söyledi daha artacak mı bilmiyorum 🤷🏻♀️
Minikmucizemmm CerenErenAnkarali Canım ben 34 haftadan itibaren nstye girmeye başladım hep 20-40 arası çıkardı şuan tam 38 haftalığız yaklaşık 3-4 gündür şiddetli bel ağrısı çekiyordum resmen kuyruk sokumundaki kemik batıyor gibi bugün kontrole gittiğimde tekrar nst bağladılar ve sancım 80 in üzerinde çıktı ve şuan bile belim kopacak gibi ağrıyor arada da adet ağrısı gibi kasıklarım ağrıyor
burcuali38 CerenErenAnkarali yavaş yavaş geliyor benimki çarşamba günü öğleden sonra 2 gibi başlamıştı belimden ağrılar giriyordu ama az azdı akşam biraz arttı gece biraz daha arttı sabah kalktım hiç ağrı kalmamış 😁 sonra doktora gittik 3cm açılma olmuş.O gün yani perşembe günü akşam üzeri 5.30 ta kızım doğdu 👼
CerenErenAnkarali Ebrar34 evet ama yani mesela haftalık nts de sancı nın yavas yavas ckmıyomu daha çokmu var doğumuma yoksa yen birden tutablrmi mesela
Esrasena Ebrar34 Ben 40+0 ım,bugun günü doldu,doktorun verdgı trhte bugun,2 gündür bişeym yoktu bugun belim ağrıyo,sırttan bele vuruyor,sancı olmadı şuana kadar ve kasılma var,gelirmi dersiniz ?
Ebrar34 CerenErenAnkarali bazı sancıları nst göremeyebiliyormuş yani siz sancı çeksenizde çıkmayabilir veya tma tersi sancım yok dersiniz ama çıkar onlar kasılmadır git gide hissedersiniz ama böyle hani bıcak saplanır gibi geldi deniyor ya o şekilde olabilir kişiden kişiye de farkı var tabi ama sakin kalın 🤗
Ebrar34 Esrasena kasılmalar varsa yavaş yavaş gelir sanırım artık 🤗 bazen kandırabiliyorlar 42 ye kadar vakti var tabi
ZeynepKara ZeyooZ bilmiyorum çünkü 40 çok düşük doğum sancısı 80den sonra sayılıyo ama allah kolaylığını verir
CerenErenAnkarali Ebrar34 yaaa 40da zaten 9ay 10gün oluyooo neden 42ye kadar yolu var dediiin off cok var o zamaaan 🙈🙈🙈
Ebrar34 CerenErenAnkarali evet öyle tabi bende anlamıyorum vallaha bizim hafta hesaplamamız doğru olmuyor ya o yüzden sanırım
Aysegl Kasılmayla başlıyo doğum sancıları, aralıkları git gide azalıyo sancıların, sonra şiddetli ağrılar başlıyo, kasılma gibi değil de çok ağır adet sancısı gibi. Bu da açılmayı sağlıyo. Hayırlı doğumlar 🌸
Mehtapkz Ya kizlar bu kasilma nasil birsey nerenoz kasiloyor nasil kasilior geriliormu yani cok merak ediprum benimde ilk hamileligim daha 25 haftaligiz
Fasulyeanne Benimde belim ağrıyor bebek sık kasılıyor kasıklarımda basınç hissediyorum ama nolcak bilmiyorumm böyle 39+2
ZekiyeHasan Hanımlar benim de ilk hamileliğim sancı durumunu hep merak ediyordum nasıl bi ağrı diye🤪şuan 37/4 deyim bi kaç gündür geceleri özellikle bel de birden ağrı birde adet sancısı gibi kasıklarda ağrı oluyor yani merak etmeyin ilk hamileliğiniz olda bile o ağrılar gelince hemen anlaşılıyor.bugün gündüzde sancılarım başladı .bi seviniyorum bebeğime kavuşacağım diye bi yandan korkuyorum nasıl Doğum yapacağım diye 😩dualarınızı bekliyorum