oglusumbenimcanm Doktora ne kadar sıklıkla gitmeliyim ? 2 kere gittim sadece bu zamana kadar folik asite başlattı kalp atışını duydum o kadar
deletedmom87894 deletedmom87894 bende 9 haftalığım 2 kere gittim doktpr 12. Haftanda gel 2 li test yapalıö dedi
Gamzehas12 Bende 6 haftaligim dun gittim 1 ay sonra gel dedi sonrada 12 haftasında gel 2 tarama yapalım dedi folik asit ve düşük önleyici bi ilaç yaz di bana da oncesindede bende 2 kere gittim