Leylaakcay @Sema67 benim karnım da böyle duruyor bugun, kontrol vardı, gittim. Sordum, cocuk daha, kanala, bile inmemiş dedi 😒
Sema67 Leylaakcay benim dündü kontrolüm doktor kanala yerleşiyor tahminimce en fazla 2 haftaya doğurursun dedi normal istiyorum ama karnım böyle😔
Sema67 hvvayldz27 doktor kanala yerleşmiş neredeyse dedi 1 aydırda baş aşağıya duruyor neden karnım düşmüyor anlamıyorum😔
hvvayldz27 Sema67 doğum anına kadar inmeyebiliyor cnm bir an önce bir belirti istiyorsun ama daha vakti var demek ki 😂 sağlıkla gelsinler yeter ki
Zehrayenianne Sema67 düşmemesi daha iyi düşünce oturup kalkmak daha da zor oluyor dedi annem doğumuna yakın düşsün 39 da falan bence
mrveknblt Sema67 benim de sizin gibi bu gün kuaför de karnın düşmüş dediler bakalım yarın kontrol de doktorum ne diyecek
Sinemokcu Sema67 dusmemis canim dustugunde fark ediyosun zaten baya bi asagida oluyo sen de rahatliyosun