deletedmom87894 Songl__ canım bende orada takiplerimi oluyorum hatta bugün gittim 😊doğumu bilmemm ama doktorlar iyi
Babybella Songl__ Benim arkadaş anlatmıştı. Hastanede doğum yapan bı kadın anlatmis. Yunus Emrede doğum yapmış çok iyi ilgilenmisler. Süs bile takmışlar kapıya… Özel gibi muamele gördüm demiş.
deletedmom87894 Songl__ ilk ilkay hocaya gittim çok iyidi de bugün randevu alamadım Filiz Ülkere gidiyorum oda iyi😊siz
Songl__ deletedmom87894 bende ilkay oral a gidiyorum kimse sorsam onu onerdiler gercekten de iyi ama doguma ilkay hoca girer mi bilmiyorum 😂