diyetisyenayse Her yaz saçımı kestiriyordum hamile olduğumu öğrenince kestirmedim ama o kadar uzadıki…
Semiha_ diyetisyenayse ben 1 ay önce kestirdim valla üzerimden yük kalktı onlar hurafe canım batıl inançlara bu kadar bağlı yaşamayın kestir gitsin rahatlarsın herkesin ömrü daha doğmadan belli zaten bir saç belirleyemez insanın ömrünü Allah herkesin evladını bağışlasın
diyetisyenayse elaweannesi Bir arkadaşım doktoruna danışmış saç uzarken bazı vitamin mineraller büyümesi için oraya gidiyormuş doğumdam sonra kestir demişt bu sebeple merak ettim acaba böyle bir şey duyan var mı diye 🙏🏻