Arkadaşlar merhaba, bugün itibariyle tam 40+2 günlük oldum fakat ne bir açılma ne de bir sancı var. Doktorum önümüzdeki Perşembe günü gel yatisini yapıp suni sancı verelim dedi. Tam olarak ne yapmalıyım bilemedim . Açıkçası çok fazla uzamasını da istemiyorum çünkü baya baya zorlanıyorum artık. Sorum şu Meryem Ana Eli otunu sancı başlayınca suya koyun diyorlar hep acaba ben şimdiden koysam sancı+açılma olur mu ? sizce..