Rina istanbulda değilim bakalım ilerleyen zamanlarda nereye gerekirse gideriz artık ama bugğn gerşekten çok acı çektim ve üzüldüm şansıma doktor çok iyi anlayışlı ve ilgiliydi, belki başka doktor zarar da verebilirdi çekerken sırf para onlarda kalsın diye, gittiğim doktor 20 30 dk uğraştı ama daha fazla zorlamak istemiyorım dedi sağolsun, bende üzülmekle kaldım işte