Ayseesr Kubraasut canm hepsi buradada bazen indirime griyor ordan takip et ben yoyko aldım. Anne yani oluyor kumaşı vs cok kaliteli biz cok beğendik. 1400 tl civarında suan sanrm biz 1000 tl ye almıştık
Gizemgz Kubraasut daha kullanmak nasip olmadı ama kurdum yatağımın yanına , kaliteli belli o zaten. Parçaları da var salıncak ayağı,alt değiştirme standı gibi
Kubraasut Fulyaaa1 çok uzun süre kullanacağımı düşünüyorum o yüzden daha kaliteli olanı tercih etmek istiyorum. Ne zaman daha ucuzunu düşünsem pişman olmuşumdur 🙃🙃
Kubraasut ilkgebelik123-_ güle güle kullanın inşallah 🥰 bende düne kadar ahşap beşik bakıyordum radikal bir karar ile vazgeçtim 😂
Eligulu Kubraasut Hayir anne yani olmuyor teşekkür ederim aldıktan sonra farkettim bende ama iadeyle vs ugraşmadim zaten aynı odada olacağız bebekle her türlü kalkicam ayağa emzirmek vs için anne yani olması avantaj olmazdı yani
adalas Kubraasut ben kanzin anne yani park yatak aldim. Daha kullanmadım ama kurdum gayet guzel ve sağlam duruyor :)