Hanımlar :( 14 günlük bebeğim var, aşırı derecede gaz sancısı cekiyoruz ayaklarını çekip çekip duruyor gaz cıkartmakta ve kaka yapmakta çok zorlanıyoruz
İlk kez doktorumuza gittik üc gün önce, sab gaz giderici damla ve biogala bagırsak düzenleyici verdi
üc gündür kullanıyoruz anlık rahatlatıyor gibi geliyor bi yarım saat bir saat sonra yine agrısı var :( ne yapıcam ilk anneliğim tecrübem
içim gidiyor eriyor anlatamam lütfen yardımcı olun, gazını nasıl azaltırım