Smyr_2525 canm benmde tüp kolundaydi 2 tane birbirine yapısık 7cm di erimeyen cinsten ve erimiycek bir yerdi diğeri yumurtalık dibinde basit kist ti bişi olmadı banada dedi gebe kalabilirsn kaldm 1 kez ama tutunamadı ama dedi bilemeyiz belki kist sıvı salgılıyor spermlri öldryor bilemeyiz bu yüzden gebe kalmanı zorlastrir demişti canm sadce 15 gün sonra yara felan kalmıyor içerde bukadar derin düşünme cidden ozaman olamazsın hiç korkma bişi olmaz doktorun sana böyle bir ihtimalden bahsettimi