İlkinde çok rahattım içimden hep erkek geçiyordu öyle oldu😇 ikinci çok zor bir hamilelik geçiyorum 21 haftadayız hala mide bulantım var sürekli yediğimi içtiğimi çıkardım aylarca aç gezdim 10 kilo verdim hastanelik oldum herkes kız diyordu kız çocuğu çok zorlamış anneyi öyle derler ama doğru çıktı kızım olacak 😇