İlk dozu 32.Haftada 2. Dozu 36. Haftada oldum . Ben inaktif diye sinovac tercih ettim takip ettiğim dinlediğim çoğu doktor sinovac için zaten tetanoz aşısı tipinde olunabilir sorun yok yorumu yapıyordu. Koruyuculuğu belli biontech e göre az denilebilir ama en azından geleneksel yöntem bi de biraz Kişinin kendi bağışıklığının nasıl tepki verdiği de önemli antikor oluşturma seviyesi . Kendi doktorum insiyatifi bana bırakmıştı son haftalarda nefes sıkıntısı yaşanıyor yakalanırsan zor geçer diye uyarmıştı ki gerçekten 35. Haftadan sonra nefesi zorlamaya başlıyor bebek . Bi de son zamanlara haftada 1 kontrol oluyor doğum sırasında kapar mıyım etrafta insanlar artık çok dikkatsiz ben dikkat etsem de onlardan bulaşır mı diye düşünmekten kafayı yiyecektim o yüzden zor da olsa karar verip oldum en azından önlemimi aldım diye içim rahat