Miray6841 Merhaba hanımlar bugün doktorum plesentanın önde olduğunu takip ediceklerini söyledi sizce kötümü bu durum lütfen cvp yazın
Aslhn12 Miray6841 yok ya en fazla normal Doğum yapamazsın çok aşırı aşırı kanama olmadığı sürece sıkıntı yok, lekelenme olabilir. Zaten yukarı çıkma ihtimali yüksek çoğu zaman yukarı çıkıyor kafana takma
Slvmslu Miray6841 Benimde öyleydi doktorum kanaman olabilir o zaman hastaneye gelmelisin demişti.İlişki yasağı vardı ve yukarı çıkarken de ufak kanamalar yapabilir demişti.1 ay sonra ne agrı ne kanama olmadan yukarıdaydı plesenta.24 haftalıkken öndeydi benimde şuan hiçbir sorun yok.Genellikle yukarıya çıkıyormuş zaten.
marbling10 dygm3848 Aslhn12 plasenta önde olunca değil rahim ağzında olunca normaldoğuma engeldir. Öndeolması bebeği rahat görmeyi ve bebek hareketlerini kolay hissetmeyi engeller @Miray6841
Tugce-dh Benimki de öndeymiş ultrasonda yüzünü falan net göremiyoruz orda olduğu sürece normal doğuma engel değil ama previa dedikleri durumda rahim ağzını kapatırsa normal doğum olmuyormuş öyle demişti doktorum
marbling10 Tugce-dh aşağıya inme durumu olmaz rahim büyüdüğü için yukarı çıkmaolur ama aşağı inmez endişe etmeyin
Miray6841 btlayz 24 hafta ya ilk defa böyle bişey oldu bende 2 doğum yaptım son doğum ikizdi ama ilk kez böyle denildi bana🤷🏻♀️
Miray6841 Mavi34 hiç bir fikrim yok inanın ilk kez oldu o yüzden korktum açıkçacı bi sormak istedim sizlere
btlayz Miray6841 bende 22haftalıgım detaylıda söylediler banada sonuçları whatsaptan atmıştım doktorumu aradım önemli birşey olmadığını söyledi zamanla yukarı çıkar demişti Pazartesi randevum var bakalım ne dicek önemli birşey olsa 1 ay bekletmezdi sanırım konuşmak için 🤦♀️
Mavi34 Miray6841 benim.baslarda rahim.agzina yapışık ti ileri haftalarda yukarı çıktı önde durumda bir sıkıntısı yok ama bebek hareketlerini genelde daha az hiasediyorsun
Mavi34 marbling10 rahim ağzına yakınlığı önemli doğum.sekli için bildiğim.kadariyla kişinin durumuna göre 33den sonra belirleniyor
Susamismom Benimde öyle bazen haraketlerini net hissedemiyorum birde yüzünü doğumda gösterecek plesantanın arksına saklanıyor cadı :) kötü bişey değil endişe etmeyin
Miray6841 Susamismom umarım öyledir ya insan tedirgin oluyo sağlıkla doğsunda doğumdan sonra görelim😊🤲🏻